Regn & sol

Det såg inte alls ut att bli en solig dag i morse, när jag klev upp...mulet och grått, men fortfarande varmt, och sen kom det massor med regn, och några åsk-knallar!! Tog en tur till Gränbycentrum, jag börjar få panik, eftersom jag inte har någon finklänning till bröllopet, och inga pengar till nån heller... men jag har ju gnällt förut, och det har ordnat upp sig, så jag hoppas och tror att det kommer att göra det den här gången också! Men när jag kom ut ur Gränby, så var det som om att gå in i en bastu där utanför...solen kom tillbaka och det blev en härlig sommardag tillslut!
Så det blev en tur till Fyrishov idag igen...sååå skönt, läser en jättebra bok av Jens Lapidus "Aldrig fucka upp", och den är så spännande och bra, så det är svårt att slita sig från den! Kan varmt rekomendera hans böcker! (Snabba cash, är hans första och den är också kanonbra)
Snabba cashAldrig fucka upp

I morgon hoppas jag Ehlin, Alfonso & Adina kommer på första Uppsalabesöket!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: