Ny vecka, fast inte vilken vecka som helst...

Näe...för snart så...står min son som brudgum och IsaDora som brud...Det ska bli fantastiskt med bröllop, det känns som om det var evigheter sen det var bröllop i familjen (tror minsann att det var Helena & Anders, sist..typ 1998..!?)
Förra året, när jag fyllde 40 år, så konstaterade jag att efter Johans student i maj, så skulle det dröja tills nästa stora grej som skulle firas.. Men...det sket sig...=) Det här året tar rekord i firande och förändringar!!
Supermannen & jag ♥
Snodde den här bilden från IsaDoras blogg (hoppas att det inte gjorde nått!!?)
http://isadorawillind.blogg.se 

Just nu sitter Tobbe hos Tatueraren och får sina vingar färdiga!! Det ska bli kul och se hur fin den blir när den blir klar!! Det är nästan, så jag blir lite sugen själv, på att tagga mig...har ju redan bestämt vad jag ska göra...hmmm...Men det törs jag ju inte berätta för nån, eftersom många tycker jag är tokig, som skulle vilja ha en... ;-)

Kram!


Postat av: Isadora

Gör absolut inte något att du tog bilden!! ;) Du har ju verkligen rätt i att det är rekord på firande och förändringar! Det anade vi ju inte förra året över huvud taget... Man kan ju bara undra över resten som kommer! :)



Ja men det tycker jag du ska göra Katarina! ;) Jag är själv supersugen att göra en själv jag oxå! Nu på sommaren så visar alla ju upp sina och så ser man nånting fint som man skulle kunna tänka sig att ha!



Kraaam

Datum: 2009-07-06 kl. 15:42:46
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: britt-marie

vilken fin gaddning killen gör.

jag skulle/ska göra en gaddning med, har jag bestämt mig. ska spara först...



kramis

Datum: 2009-07-06 kl. 18:37:24
URL: http://finskorpan.blogg.se/
Postat av: britt-marie

vilken fin gaddning killen gör.

jag skulle/ska göra en gaddning med, har jag bestämt mig. ska spara först...



kramis

Datum: 2009-07-06 kl. 18:42:35
URL: http://finskorpan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: