Mysdag

♥ Adina♥
Säger då bara det...8 dagar gammal, och kan charma en hel värld!! En riktig gullunge!

Har haft en mysig dag, jag och mina tjejer...killarna har ju roat sig men Johans Svensexa!!
Den är inte slut än, men av det jag hört så har dom haft en kanonbradag! Johan kidnappades av Alfonso, Tobbe & Johannes, med rånarhuvor (dom ringde till polisen innan, och sa att dom skulle göra det, så inte nån granne skulle få en chock och ringa 112!!) Fast istället för att bli rädd, hade Johan asgarvat!!
Han har fått nakenbada i Mälaren, och sen klä ut sig till en tjej..hihi..Gocart och Paintboll har dom gjort, och som sagt, jag tror att dom har haft en riktigt rolig dag, fast då har jag inte pratat med huvudpersonen än!!

Vi tjejer har gått på stan, och varit ut till gammelmormor och hälsat på! Kul,kul!

Jag har gjort nått idag, och hade inte Ehlin varit med,hade jag inte vågat gjort det...Har haft en bagagnad mobiltelefon i 2 år, och batterierna börjar bli riktigt dåliga på den, så gick in på Teliabutiken och spanade lite...och, tillslut så slog jag till...betalade bara 295 kr och band mig för Telia i 24 månader, så när Adina är 2 år, kan jag byta igen.. hihi..(systeryster 42 år!)

En rosa och fin mobil, med kamera på 5 megapixlar!

Har kollat på en klänning på stan också, och tror jag vet vilken jag ska slå till på, Ehlin är ett bra smakråd på allt i mitt liv! Tack älskade dotter!♥

Grattis till alla Ulrikor på namnsdagen också!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: