Mycket att stå i..

Nu är däcket fixat, Tack Alfonso, för all hjälp! Det var "bara" ventilen som gått sönder, så på en fredageftermiddag, så var det lite mer jobb att få det fixat än vad vi trodde, tredje stället vi kom till, så där kunde dom hjälpa oss! 100kr. fattigare, men det kunde ju blivit värre!!

Har haft Ulrika här, alltid lika mysigt och kul att umgås med henne, vi kan nog prata om allt, och det är så skönt, jag är så tacksam till båda mina systerystrar..hade inte klarat mig utan dom!

Vi har hälsat på mamma, på Ackis, och nu har hon fått dunderkuren, med cellgifter och sina egna stamceller tillbaka, och än så länge så mår hon okej, men vi väntar på "dyket"..dryg väntan..men det är väl bara att inse, att det kommer!!

Helene har satt in fantastiska bilder på Facebook, från bröllopet!

Syskonskaran!! ♥Tobias, Josefin, Ehlin & Johan ♥

Jag är tacksam över mycket i livet, men att ha en så fantastisk vän som Helene är otroligt...
Det hade faktiskt kunna varit så att "mina" barn, bara vetat om att dom har en halvsyster...och samma sak för Josefin, att hon vetat om att någostans har hon tre halvsyskon.. Men jag är glad att vi känner varandra och jag tycker mycket om Familjen Eckardt-Finstad!

Nu laddar jag för nattjobb...är lite nervös, faktiskt, men hoppas att det ska gå bra!

I morgon kanske min pappa och Barbro kommer på besök, så jag hoppas att jag får sova lite iallafall!

Kram!

P.s. Har pussat massor på Adina idag! Me like alot! D.s.


Postat av: helene

å va rörd jag blev när jag läste det du skrivit.. tack för det, och detsamma tillbaks till dig!!!! vilka fina ungar vi har!!! kram

Datum: 2009-07-17 kl. 22:36:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: