Mittimellandag

Jaa, så känns det, har egentligen inte gjort så mycket idag, Tobbe väckte mig klockan 5.30... han behöver hjälp med att smörja in tatueringen...Snäll mamma, som jag alltid är, så gjorde jag det, sen tvättstugan klockan 7.00 och efter det en slappdag, framför datorn och tv´n! Nu på eftermiddagen så åkte jag och Tobbe till Ikea (där samlades, typ alla andra i Uppsala också, som inte ville vara ute i regnet...!) Köpte en matta (för 159:-), och suktade efter tavlor och annat smått och gott som jag inte har råd med..hrmf.. Åkte sen till Gränby (där resten av Uppsalaborna fanns..!) Snäll mamma som jag alltid är åkte jag fram och tillbaka till Johan, som skulle låna bilen och när jag nästan var framme hos honom så, ringer han och säger att han inte behöver den... =/

Jaa, det är min dag...nu ska jag sätta mig framför tv´n och kolla på begravningen av pop-stjärnan Michael Jacksson..
 R.I.P

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: