Margots trädgård

Åhhh vilken oas jag har varit i..mitt i Slavsta, i en hyreslägenhet (radhus) så har min arbetskamrat fixat en fantastisk oas, som Edenslustgård! Och just nu blommar dom flesta av hennes 40 OLIKA ros-sorter!


Det bjöds på fantastisk mat också, inte nog med att hon är en hejjare på rosor, hon är en hejjare på att spara på recept, och laga och baka efter dom också! Vad sägs om Matjesillstårta?? Mums kan jag lova! Tre olika sorters skinkor, lax och massor med frukter och grönsaker! Cheescake med jordgubbar till efterrätt...

Kram allihopa!

Postat av: Lisa

heeej :D jag har en liten fråga, skulle du kunna skicka över hela din kodmall i ett mejl till mig ? :D det kulle förgylla min kväll ! :D hoppas du har det bra, byebye !

Datum: 2009-07-05 kl. 19:11:24
URL: http://liszy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: