Lite trötter

Det var många år sedan jag jobbade natt, och då fick man inte ens lägga sig i en säng, men det får jag nu..men man sover ju inte iallafall... Det har gått ganska bra att jobba, men känner mig lite trött idag!
 
Har haft främmande av min Pappa och Barbro idag, och det var riktigt trevligt!!
Nu har jag en lista här hemma på alla som jag känner, släkt och vänner, som varit hit och hälsat på och sett min nya lägenhet..bockar av en efter en...så ingen press Conny & Fredrik..ingen press...=))


Adina, från besöket igår!

Har pratat med mamma i telefon idag, och hon låter pigg och glad..och det är skönt!

Nu laddar jag för ännu en natt i Eriksberg..hoppas att hon sover bättre i natt =att jag får sova bättre!!

Ha en bra lördagkväll alla!

Kram!

Postat av: Conny

Ser verkligen fram emot att få komma till dig Kattis! Vi firar väl julen hos dig i år va?



/C

Datum: 2009-07-18 kl. 10:28:22
Postat av: conny

Tack för det Kattis! Vi ser verkligen fram emot att komma och om inte annat så firar vi väl julen hos dig i år???



/C

Datum: 2009-07-18 kl. 10:32:45
Postat av: Ehlin

Ha ha ha!

Ja mamma de gör vi väl?!!! En stor julgran vill vi ha och massor med bakade lussikatter och peppakakor! :P

Datum: 2009-07-18 kl. 11:39:37
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Maria

Hon är så sööööööööööööööööööööööööööööööööööt!!!!!

Datum: 2009-07-18 kl. 13:36:02
URL: http://mukkis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: