Klippt

Tillslut så hittade jag ett ställe, där dom kunde klippa mig, och det blev ganska bra faktiskt! Johans kommentar, när han såg mig, var att det var en "Ehlinklippning"...det syns inte, med andra ord...=)

Nu på morgonen kom skitkatten hem!! Skönt, och såret på svansen ser RIKTIGT bra ut! Jag var mest orolig, för att det inte läkt ordentligt, innan jag släppte ut honom, jag har ju inte gett medicinen, nu på slutet som jag skulle...

Igår hade jag förmånen att få umgås med både min mamma, som blir piggare och piggare för varje dag som går (fast nu börjar hon tappa håret..) och Johan & IsaDora. Mamma på dagen och J & I på e.m och kvällen! Vi gick faktiskt på bio igår igen (rekord, för mig!! Sist jag var på bio var med Ehlin innan hon åkte till Australien-05!!)


Riktigt rolig den med!
Tack Johan & IsaDora!!

Här kommer några bilder som jag tog sist jag träffade min lilla älskling!


Hon växer så det knakar! ♥

Idag väntas jobb på LO igen och imorgon dubbeljobb på LO och som PA, sen i helgen jobbar jag 12 timmarspass, både lördag och söndag, vet inte vad vi ska hitta på, men nått kul får det bli!

Kram!

Postat av: Ehlin

Åh va ni verkar ha mysigt ihop!!! Vilken härlig bild! Saknar dej! Pussar

Datum: 2009-07-30 kl. 10:17:49
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Maria

Bra att du tar initiativet å lägga upp bilder på Adina när mamman int hinner =) Jag känner att jag blir nog tillfreds när jag ser bilderna på din blogg =)

Datum: 2009-07-30 kl. 12:56:07
URL: http://mukkis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: