Dom är framme! ;-)

Jepp, igår kväll kom ett sms "Tjena, vi är framme och har det trevligt! Solen lyser och det är säkert 30 grader i skuggan. Hälsa alla"
Skönt att veta att dom är framme! Ett stackars oroligt mamma♥, kan ju gå sönder annars!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Just nu är det mulet, så en morgonprommis utan regn hoppas jag på iallafall! Någon bloggläsare, som har ett bra förslag?

Håll tummarna för min mamma, som läggs in på Akademiska Sjukhuset idag (igen) och ska nu genomgå, den värsta proceduren i behandlingen...Nu ska hon få värsta sortens cellgiftsbehandling (och tappa allt hår!) och dom ska göra en benmärgstransplantation.. Tack Gode Gud att allt ska gå bra!!

Kram!

P.S Hade över 60 besökare på min blogg igår!! D.S

Postat av: Mia Klang

Så skönt att höra att de är framme och att allt är väl med brudparet. Så härligt att åka på bröllopsresa.



Jag håller verkligen tummarna för din mamma, Kattis.Hälsa henne så gott från mej är du snäll. Tänker på er alla!

Kramizar

Datum: 2009-07-14 kl. 17:51:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: