Det känns tomt...

Jaa...en konstig känsla...det är liksom över nu.. Och på fredag börjar jag jobba som PA, och i morgon läggs mamma in på sjukhuset...så egentligen är det full fart iallafall.

Ehlin har också lagt upp fina bilder från bröllopet på sin blogg ehlinl.blogg.se 
Det är ju som jag skrev för några dagar sen, otroligt, hur utvecklingen gått frammåt, när det gäller kort och fotograferingen, Johan hade med sig 4 helt fantastiska kort från bröllopet, som IsaDoras pappa hade tagit, och han är proffs, på fotografering! Och dom fyra korten var liksom redan "kort", om ni förstår vad jag menar...inte att filmrullen måste knäppas klart, och sen skickas in, och sen vänta en vecka, för att överhuvud taget se om det blev några bra kort tagna..sen vänta ytterligare några veckor på att förstoringar ska bli klara..näe, korten var redan här och dom var underbara!!

Papparazzivarning, när brudparet skar upp tårtan!!

Jag har inte hört nått från Johan & IsaDora, om dom är framme i Kroatien..men det hoppas jag verkligen, hade förmodligen hört nått om dom INTE var där!! =)

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: