Bilder

Har haft Johan & IsaDora på besök under kvällen..mysigt.. Jag och IsaDora har kollat igenom ALLA mina gamla kort..plockat ut massor med kort på Johan (en och annan på Ehlin & Tobias kom också med!) IsaDora ska med hjälp av en kompis scanna in alla, och sen ska dom visas på ett bildspel på bröllopsfesten!

Tänk vad mycket som hänt med kort under mina 41 år..från negativ, som vi fick se på en vit duk med projektor när jag och Ulrika var små, till MASSOR av småalbum, från "extrafilm" som man fick när man skickade in filmrullarna förr!


Lite kort som redan är scannade, som vi använde till Johans student!! ♥

Det är både kul och jobbigt att kolla igenom alla korten, kul att se, och påminnas om allt vi gjort, men samtidigt jobbigt att se hur fort tiden har gått, och jobbigt att se, alla som inte finns med oss längre.

Egentligen skulle man ju scanna in alla korten och bränna ner dom på skivor, men det får bli ett vinterprojekt, och nån gång när man har det riktigt tråkigt! (har inte ens en scanner, så det får verkligen bli ett senare jobb!!)

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: