alone or lonely

Är ju frågan idag...

Jobat på LO, sen till Gränby och handlat, hem för att se om världens envisaste katt ville komma in (släppte ut Phoebe i morse, i tro på att han snabbt skulle komma in igen..men icke sa nicke, han har inte kommit än..skitkatt!). Sen iväg till Eriksberg för nästa jobb. Imorgon så jobbar jag "bara" på LO på kvällen, så ska faktiskt försöka att hitta ett bra ställe att klippa mig på. Jag har slitna toppar, så skulle verkligen behöva toppa håret!
Måste hälsa på mamma också, nu var det ett par dar sen jag var dit, jag har bara pratat med henne på telefon och idag lät hon jättepigg!! Skönt!

När man känner sig lonely och är alone är det tur att man får goda presenter av nån som varit på semester..♥Tack♥

Trösta sig med godis är ju en klassiker! Och den här Tobleronen är min absoluta favorit!!



Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: