Spanien-here I come!! Och ny flyttas det från Storvreta!!

Jaa, så blev det, ska åter igen få åka till min systerysters lägenhet på LaManga i södra Spanien!! Och det med mina två älskade systerystrar!!! Längtar så enormt efter att bara få åka dit, och bara få vara...och det med dom två bästa systrarna i världen!! Känns som om det kommer att bli som balsam i mitt numera knasiga liv!!

Sen så lämnar jag nu Storvreta efter nästan 13 år här...men det känns faktiskt helt okej att bryta upp och göra något nytt med boendet!

Så nu blir det nytt för oss alla..Johan flyttar till Salabacke och jag och Tobbe till Svartbäcken!

Det kommer att bli bra...det tror jag...men det är mycket som ska fixas innan...inte bara packning och städning...utan det blir dubbel hyra också, men har jag tur så kanske dom nya som ska flytta hit vill flytta tidigare...man kan ju alltid hoppas!!
Ska lägga ut halva hemmet på blocket iallafall...FÖR HÄR SKA DET RENSAS!!!! Var så säker!!

Ska det va´så ska det va´ ordentligt...!!

Kram alla!

Postat av: Ehlin

Äntligen börjar de hända saker i ditt liv, inte bara för alla andra, utan för DEJ!!!Jag älskar dej!!! De kommer bli så bra för DEJ!!! Pussar

Datum: 2009-01-25 kl. 22:01:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: