Första dagen på jobbet avklarat!

Jaha, så nu är första arbetsdagen för 2009 avklarad!!

En behaglig mjukstart, efter att, som vanligt, legat och vänt och vridit mig under natten, med alla frågetecken om hur det kommer att bli och hur det kommer att gå, så kan jag meddela att DET GICK BRA!!
Kul att träffa mina fantastiska arbetskamrater igen! Maten kom som den skulle, både det jag hade beställt till lärarna och till Fritids!
Har konstaterat idag, att det är inte så långt kvar så har vi sportlov... =)

Men med ett sorgligt konstaterande, så är det nog mitt sista jullov som ligger bakom mig...mitt sista sportlov som ligger framför mig... För jag kommer inte att vara kvar på det här jobbet så länge till...så alla ni som känner mig och vet vad jag tycker om förändringar, vet nog också hur otroligt dåligt jag egentligen mår, av allt som sker i mitt liv just nu...och som jag INTE har koll på... Törs inte berätta för folk om hur jag gråter dagligen när jag är ensam..men nu vet ni.. Funderar allvarligt på om det är nått fel i huvudet på mig... =/

Näe, nu pratar vi om nått roligare...

På fredag ska jag kanske åter igen åka upp till Leksand och kolla på min otroligt duktiga systerson, när han ska spela ishockey!!


Fredrik är längst ut till... höger!
Fast på fredag ska han MÖTA Leksand inte spela för dom! (Han ska flytta dit och gå i gymnasiet där, därav bilden!)
Det ska bli skoj att kolla på hockey live....har ju kollat på JVM på TV, och tycker det är SÅ kul att se dom unga killarna, dom är så duktiga!! (trots att det "bara" blev silvermedalj!!)

Så på fredag...-Heja Ore!! =)

Kram alla!

Postat av: carola

Tack för att du delar ditt liv med oss. Jag är ledsen att du är ledsen och rädd. Allt ska bli bra! Jag tycker så mycket om dej.

Kraaam.

Datum: 2009-01-07 kl. 14:38:32
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: