Det nya året 2009

Har bara börjat...men tack & lov så är det gamla året 2008 slut, även om det bara är en siffra, en dag, så är det något speciellt med att lämna ett datum bakom sig och gå in i något nytt..speciellt när det gäller år(inte dagar så mycket, av nån anledning!)

Har en inre panikångest över allt som jag vet ska hända det här året, men samtidigt så ser jag fram mot alla förändringar som jag vet kommer att ske.

Har som ni kanske sett gjort en förändring på mitt yttre.. är inte längre en blond kvinna i sina bästa år, utan är numera en brunett kvinna i sina bättre år!!


En förändring i livet som jag kontrollerar över själv...

Kram alla!

Postat av: Ehlin

Jag håller me dej de blir ett årmed mkt förändringar,men jag tror och vet att när detta år är slut så kommer de vara ditt bästa år någonsin! (förutom okt-86)Dom förändringar som kommer göras iår, kommer gynna dej mamma!!! Älskar dej! Go 2009!!!! Here we come!

Datum: 2009-01-02 kl. 08:18:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: