Det blev en hockeyhelg=)

Ja, så blev det!!
Åkte hela vägen upp till Leksand i fredags och kollade på Fredrik när Ore spelade mot Leksand J16 Elit, Leksand vann med 8-3. Då,satt jag där och hejade på Ore.... Dagen efter blev det hockey igen...A-laget, Leksand-Borås 4-3 slutade den matchen..Då hejar jag på Leksand...hur kommer det sig...? Och törs ju knappt tala om att egentligen så hejar jag ju på Brynäs...

Men, men vad gör väl det? Jag tycker ju om själva sporten...Ishockey!!

Fantsatiskt roligt och trevligt har det varit iallafall!! Jag gör gärna om det...!!
Det är så jag t.o.m funderar på att åka till Västerås på onsdag för att kolla när Leksand spelar där...=)
På torsdag spelar Fredrik i Gävle...kanske jag kan åka dit också...hihi...(om han står i målet, så!)

En hobby god som något..eller hur..och hade jag valt att stanna hemma så hade jag ju bara suttit ensam hemma och kollat på tv eller nått annat trist..nu fick jag åter igen en fantastisk helg med systeryster och hennes familj, se en massa hockey och helt enkelt ha det SKITSKOJ!!

Kramisar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: