Kvar i Stockholm

Är fortfarande kvar hos min härliga och underbara, bästa vän i Stockholm...Kanske ska bli en jobbig svärmor och flytta hit?? ;-) Näe då...Men trivs jättebra i deras nya lägenhet och här i Hägersten...riktigt trevligt och bra!

Snart ska Ehlin jobba och sen ska vi åka tillsammans hem till Uppsala..där Alfonso redan är. Jag har två stycken visningar av lägenheten idag...men jag hoppas att det inte ser för hemskt ut, när jag kommer hem,  utan att det är okej och att det är några trevliga familjer som vill flytta dit!

När jag kommer hem så är sonen tatuerad... Av alla mina barn som fått en tatuering av mig i artonårspresent, så är det Tobbe som slog till!! Ska bli kul att se hur det bli med hans vingar!

Kram alla från ett vårligt och soligt Stockholm!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: