Kväll i ett vintrigt Smedjebacken!

Jaa, så nu sitter jag här igen i detta fantastiska landskap och i det här fantastiska huset tillsammans med min fantastiska syster och hennes lika fantastiska familj!
Det är jätte mycket snö här i Smedjebacken! Riktigt vackert! Har kameran med mig så kan lägga in lite kort sen, när jag kommit hem!

Det var lite bökigt att ta sig hit, mycket snö på vägarna...och jag gillar ju att köra fort, så att åka nya E4:an mot Gävle i 120 är ju kanon....fast inte idag...ibland gick det alldeles för sakta men vi kom fram till Falun till slut och hem till min andra fantastiska syster Helena och Isabella som fyller år! Jätte trevligt! Pappa & Barbro kom också och Tobbe blev firad han med!

Den nytvättade bilen är ett minne blott...hihi...den är redan smutsig, fast invändigt är den ren o fin!

Godnatt!
(får se om jag hinner skriva nått mer, men annars hörs vi på söndag!)
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: