Carrefour

Jaa, det blev en heldagstur till Cartagena och det stora köpcentrummet Carrefour....men jag handlade ingenting...(som vanligt!) det jag gjorde var att jag bjöd mina systrar på Italiensk mat(!).

Har även lagat maten ikväll...jag lagade till kycklingfilé, pasta och ädelostsås!

Två prommisar även idag...en lite förkortad promenad i morse, då det stänkte lite regn när vi var ute...men det blev inget mer än bara några stänk!
Nu ikväll tog vi en promenad till keramikaffären och rekogniserade lite...kommer att handla innan jag åker hem sen...bara jag får med mig allt....

Hemma i kalla Sverige så har Ehlin & Alfonso flyttat in i sin nya lägenhet i Hägersten...längtar tills jag kommer dit och får se DERAS hem!
Inte ett ljud från boysen idag...men jag hoppas att det är ett gott tecken!

I morgon hoppas vi på mer sol och mycket värme!

Återkommer!

Kram & godnatt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: