Bara för Ehlin´s skull!!=)

...Så skriver jag den här bloggen..hihi..Hon tycker att jag ska skriva nått varje dag, så jag gör väl ett försök!!

Idag har jag varit på Ackis igen, hämtade min fantastiska vän Carola efter hennes halsoperation, hon har varit hes nu i nästan ett år, tror jag..minns inte hur hennes röst låter längre, är så van att höra hennes hesa röst..och idag fick hon till en extra vissling i varje mening...den var bra..hehe.. Hoppas verkligen att hon får sin gamla röst tillbaka!!

Var även till mamma som lades in igen, för att få en ny omgång med cellgift och 27 tabletter cortison varje dag...

Just nu längtar jag så enormt mycket till att få åka till Spanien med mina syrror...Det var länge sen jag såg fram mot något så mycket som jag gör just nu...att bara få vara, och skratta och gråta tillsammans med dom...sola och ta timslånga promenader, till El Faro eller upp på berget...Åhhh vad jag längtar!!

Längtar faktiskt till flytten också...ja, inte själva flyttandet, med allt packande, rensande och bärande..men att få börja om..
Så är det någon som råkar har 20-30 tusen liggandes någonstans, så kan jag sms'a mitt personnummer så kan ni sätta in dom...;-) Behöver verkligen en NY soffa och gärna en som jag kan använda som gästsäng också!
BODEN

En sån här funderar jag på!!

Sen blir det ju dubbla hyror också...bara det är 15 tusen...hugaligen...
Men, men som sagt alla bidrag tas emot..hihi..

Ja det blev ju en bra blogg tillslut, fast jag inte trodde jag hade nått att skriva om....
Hörs igen imorgon...tror jag!!

Kram

Postat av: Ehlin

gud va trevligt att få läsa din blogg! tycker de e super kul att läsa saker som du kanske inte tycker e så viktiga, sådant som gör en blogg en blogg, livets dagar tankar som strömmar igenom de dagliga livet! Tack för inlägget mamma!!!Love u!

Ps penga donatorn: jag kan väl oxå ställa upp utifall ni skulle ha ngt till övers!! DS

Datum: 2009-02-04 kl. 20:15:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: