Back to work...

Jaa, så kom vi hem trötta och frussna klockan 01 inatt..Ulrika & Helena stannade kvar och sov här, dom åkte vidare upp mot Falun samtidigt som jag åkte in till jobbet!

Jobbet...tur att jag har så fantastiska vänner och arbetskompisar där...annars hade jag nog stuckit för länge sen...och det var kul att se alla igen!

Ska vara ledig på fredag igen, för då ska Ehlin vara med på en rättegång i Stockholm och jag vill inte att hon ska behöva vara där själv...så jag åker nog dit redan på torsdag kväll (Är ju mest nyfiken på deras nya lägenhet...än att gå på en rättegång...men säg inget!!) =)

Har mixade känslor inför allt som ligger framför...VILL packa, men ändå inte...VILL flytta men ändå inte...VILL att Johan ska flytta, men ändå inte...
Skulle behöva ett facit i livet, som man kan tjuvkika lite i...så som man gjorde i matteboken i skolan, när man var osäker på om man gjorde rätt eller inte...!! Är det någon som hittat mitt facit...så säg till!!?
Skulle behöva mer pengar...till dom dubbla hyrorna, till en ny soffa och för att fixa till bilen(rutan börjar spricka och den knackar lite oroväckande..)...så om jag hade facit nu, så skulle jag veta OM det är rätt beslut att ta ännu mer banklån....eller om man ska fixa allt på avbetalning (inte hyrorna då..) Ja,ja...får fundera några dagar till...men snart är vi i mars månad och det är då allt ska betalas...Fick en räkning från Vattenfall på över 2000kr. också den ska betalas i mars...bläe..

Nu ska jag knäppa på Tv´n..för första gången på över en vecka! Inget jag har saknat...mer än nystarten på Grey´s Anatomy!

Kramisar

Postat av: Ehlin

TYcker de ska bli super kul att du ska komma hit!!! Är så stolt över lägenheten, tror du kommer gilla den super mkt, jag e super tacksam att du kan komma me på rättegången, de betyder mkt för mej!! Tack mamma!! Ser fram emot imorgon kväll när du kommer!! Något speciellt du vill äta till middag? Pussar

Datum: 2009-02-24 kl. 11:50:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: