Äntligen hemma!

Oj,vilken eftermiddag det blev...

Peter, som skulle tvätta min bil kom inte förrän strax efter 4...då hade mamma suttit på Ackis och väntat i över en timme...
Men, som vanligt så går allt...bara att bita ihop... hann med att köpa TVÅ skivor till Isabella (tack gode Gud att hon inte hinner läsa bloggen...;-)) på Gränby centrum, sen vidare till Ica-solen och sen ut till mor i Edshammar.

Orkade sen inte ställa mig och laga nån gormet middag, så det fick bli en pizza. från Kreta! MUMS!
Är konservativ, även när det gäller pizza...hrmf... Palermo med ananas! Gott är det!

I morgon bär det av upp till Dalarna igen...det är som värsta Dalarallyt upp dit! Den här gången blir det med Tobbe, han ska fira sin 18-årsdag, med släkten (själv så har jag ju smitit till Spanien, när hans födelsedag, verkligen är...den tjugonästa februari  ;-)) Isabella fyller tolv på fredag och Fredrik blir sexton på söndag!

Sen vet jag inte när det blir Dalarna igen, nästa gång...nu är det ju alla flyttar som ligger framför, som kommer ta min energi.. Usch, dom orkar jag inte ens tänka på, även om jag ser fram mot att själv flytta, men det kommer att bli så defenitivt, med allt...när Ehlin kommer o hämtar resten av alla sina saker och sen när Johan också kommer att tömma allt sitt...hugaligen...så sorgligt det kommer att bli..känner redan nu, när jag står här i den tomma lägenheten och låser dörren för sista gången, så kommer jag nog att vara tröstlös...usch...

Känns som igår, när vi kom hit för första gången, då var det bara jag och Tobias som varit hit innan...men när Ehlin o Johan sprang in i huset, sprang runt i alla rum, paxade sina egna rum och var överförtjusta i att flytta hit...när vi stod i köket och väntade på flyttbilen ifrån Leksand...jaa, det känns så länge sedan, men ändå inte, som om det var igår...Konstigt, att nu nästan tretton år senare så lämnar vi allt, som varit vårt hem och trygghet så länge..
But that´s life!
Och jag som jag sagt tidigare..så ser jag fram mot allt det nya...
Det kan ju bli bättre!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: