6 dagar kvar.....

Bara 6 (sex)  (inte så bara...men siffran ni vet...!) dagar kvar!

Tur att tiden går snabbt ibland!

Det trista än så länge är om man går in på aftonbladets vädersida, och kollar upp Cabo de Palos, så visar det moln och regn hela nästa vecka, fast jag hoppas verkligen att det hinner blåsa bort, eller ta en annan bana över havet eller nått..

Fast även om det skulle vara molnigt nån dag, så gör det mig inte så mycket, det är själva resan med mina systrar jag längtar efter!  Alla pratstunder och skratt  (säkert gråt också) som vi kommer att ha.
Eller bara tystnaden i varandras sällskap!


Idag har det varit en okej dag på jobbet, det är besöksdagar för föräldrarna, så det är kul att kunna visa dom att maten är faktiskt helt okej att äta! Idag var det en barnfavorit; Pasta och köttfärssås. Vi serverade även skink- och ädelostsås till pastan, vilket var riktigt gott!

Åkte till Nordea, sen har jag tränat på Kraftkällan, varit hem till Delia (som gjort ett fantastikst bröllopskort, TACK Delia!!) efter jobbet och nu är jag hemma tillsammans med katterna! :-)
Bröllopskortet ska hela vägen till Finland, där en tjej som hjälpt oss i köket och blivit en kär vän, ska gifta sig på "Alla hjärtansdag" på lördag!! (Sanna & Kari) 

*Suck*...
Om man ändå hade nått att fira då....
*Suck*

Kram allihopa!
Ciao!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: