2 dagar kvar....

Hoppas att ni har en trevlig alla hjärtans dag idag!

Själv har jag varit på stan med mamma!
Och tack och lov så gick det jättebra! Hon hittade en bra och fin BH(dyr som bara den!) och lite annat, som hon shoppade loss på! Och som sagt, så gick det jättebra!


Ja, inte vet jag om det blev så bra...men det duger, och har ju inte fixat till det "själv" än och efter det så brukar det ju kännas bättre!

Johan har varit hemma idag och rensat i garaget...stackaren, men det är tur att jag bestämt mig för att börja packa och rensa ut efter deras flyttar..hade nog blivit tokig annars!

Men däremot, så har jag börjat packa inför en speciell resa.....Har jag berättat att jag åker till Spanien???=)
På måndag??? =)


Kram & massor med <3 idag!


Postat av: Anonym

Vad fin du är i håret!! Hoppas du får en superduperhärlig semester med syrrorna i Spanien!

Kramar i massor från mig =)

Datum: 2009-02-14 kl. 17:49:24
Postat av: Ann-Louise Löhf

Oj, glömde skriva från vem kommentaren var...är inte van vid sånt här...

Kram Ann-Louise =)

Datum: 2009-02-14 kl. 17:50:49
Postat av: Ehlin

Va fin du blev i håret!!! <3

Datum: 2009-02-14 kl. 13:16:05
Postat av: carola

Tjena snygging mitt i livet mot nya tider =)

Tänker på hur jag med mitt anletes svett bankande mej in i din värld lite grand då för fyra år sen.. och hur du nu är öppen inför hela världen. Nästan så man blir lite svartsjuk.. ;O)

Ha ett underbart sportlov. Även om du inte gör nåt speciellt..Oj, jag glömde, du skulle visst ut och åka lite. Dalarna eller så, tror jag.. Hihihi

stor kram.

Carola

Datum: 2009-02-14 kl. 15:02:10
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: