Trött, trött, trött

Så kan man sammanfatta min lördag... Jag är trött helt enkelt! Forfarande snorig och förkyld, men tack och lov inte sämre än igår..
Fast jag tog en morgonpromenad till "mitt" Ica i Luthagen i morse, jag har dammat och dammsugit och städat badrummet...så helt borta har jag inte varit!

Det är tomt och tyst här hemma, sen Jennie åkte tillbaka till Dalarna..det har varit en härlig vecka när hon vart här! Fast jag måste erkänna att det var skönt att sova i min egen säng inatt!! Riktigt skönt!

Fast snart är det ju jul, och det ser jag verkligen fram emot!! Vi ska alla (jag, Tobbe, Jennifer, Johan, IsaDora, Ehlin, Alfonso, Crusse & Adina!!)  sova hemma hos Familjen Melander och på julafton ska vi åka till Falun och vara hemma hos Familjen Pousette!! Real nice!
Nästa jul, kommer jag att rymma tror jag...speciellt om alla mina barn INTE kommer att fira med mig...hugaligen... Grät ju som ett barn förra julen, när Johan var i Dalsland!! =/
Men samtidigt så är det ju en del av livet, så jag kanske överlever det med...

Ha en bra lördag allesammans!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: