stockholmsmyyys

Fortfarande datorlös...håller på att sakta men säkert bli gaalen...men det kan man kanske inte säga högt...
Har varit ensam hemma, rätt så skönt..men SÅÅÅ förbaskat tråkigt att inte kunna gå in på facebook och läsa alla bloggar som jag brukar läsa...
Men,men...hoppet är ju det sista som lämnar en...Så Alex...KOM OCH FIXA MIN DATOR!!!!  SNÄLLA!!

Tåg iallafall tåget till Estocholmo och sitter nu hemma hos Ehlin, Alfonso och Adina (& Crusse förstås!) och myyyser!! Me like alot!



Jag har tagit med mig kameran, så jag hoppas att det blir flera kort, som jag kanske hinner lägga upp innan det är dags att åka hem till katterna i Uppsala!
Tobbe är i Leksand och hälsar på sina kusiner!! Nästa vecka blir jag extramamma åt Jennie, som kommer hit och ska praoa på Kvantum!! Det ska bli riktigt skoj!!

Håll ut mina kära bloggläsare..I´m coming back I promise!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: