Snart galen på riktigt

Allvarligt...hur tråkigt är livet utan en dator?
För er som inte vet, så kan jag berätta att det är SKIT TRÅKIGT!! Speciellt när man är ensam...brukar alltid kunna gå in och läsa nåns blogg, eller en tidning, spela spel..ha tv´n på som ett sällskap i bakgrunden.. Men, men..
Nu har jag fått frukost hemma hos Johan & IsaDora, träffat Ehlin, Alfonso och Adina igen, innan dom stack iväg till Delia, så nu passar jag på att låna Johans fina dator (Mac) innan jag ska cykla hemmåt!
Jag vet inte om Jennie kommer redan idag, eller om hon sover över hos mormor, och kommer i morgon, men kul ska det bli att få rå om henne i veckan, när hon ska praoa på Ica Kvantum!!
Ha en bra andra advent allesammans!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: