Redan onsdag

Näst sista veckan innan jullovet....
Idag har det varit en sån där dag, som man bara vill glömma...fort...det började med ett drygt mejl i inboxen på jobbet, som man bara blir irriterad över...och sen har det fortsatt hela dan...Den ena matsalen var inte städad, så när jag ringde till han som är städansvarig, så vart han SKIT-OTREVLIG, och tog inte sitt ansvar..Maten tog slut, och när det fixades nytt, så istället för att visa tacksamhet, fick vi höra att det var våran skyldighet...
Jaa, en dryg dag helt enkelt!

Men jag är glad att ha Jennie här, som sällskap, och idag har vi bjudit hit Johan & IsaDora, på middag och Jennie den tokan, ska BAKA!! Ni som känner mig, vet att mina öron slår på ett tinnitusljud, när det pratas recept och bakning...Så det här är STORT!! (vet, helt ärligt inte ens vart ugnsformarna har hamnat, efter flytten..)

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: