Lagt in kort..

..på datorn... Samtidigt som jag tog bort dom från kameran...
Men, jag hoppas att det inte kommer att hända några flera hårddisk-krashar!!
 
Häromkvällen, så satt jag och Jennie och kollade igenom alla gamla kort...och visst är det mysigt på sitt vis, så man kanske ska börja med det igen.. att framkalla kort??!!

Adina, som mumsar i sig gröt...MMMMMUMMMMSS!

Hennes kinder och dubbelhaka är såå härliga!!

Jennie, som provar sin nyinköpta klänning!! En riktig snygging!!

Hälsotillståndet idag är: Fortfarande förskyld, men jag köpte "Sinova" igår på apoteket..och den verkar göra susen! Så hoppas att jag snabbt blir av med det här!

P.s Vi hade en jättetrevlig kväll igår kväll! Åt tre olika buffeér på Restaurang Java!! (mongolisk, thai & sushi!) Mumsigt och fantastiskt trevligt! D.s

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: