Hemma igen!

Såå, nu är jag/vi hemma i Uppsala igen, efter en regnig bilfärd, så har vi tagit oss hem! Eftersom det är minusgrader ute, så frös regnet till is på vindrutan hela tiden, så det var ganska så drygt att köra!

Det blir alltid en tomhetskänsla i kroppen, när man åker ifrån allihopa..jag tycker det är så mysigt med sällskap, jag är nog en rätt så ensam person, har jag kommit på..
2009 har ju sannerligen varit ett år av förändringar också, och på nått konstigt vis så känns det som om det här med våra jultraditioner också kommer att förändras..hur vet jag inte, och det ska jag försöka att inte bekymra mig om redan, men på nått konstigt sätt så känns det som om det var sista gången som vi kunde samlas så här allihopa...hmm...kan ju ha fel, men så känns det!

Nu kommer det lite bilder till er alla som är nyfikna ;-)

Underbara Adina, som idag blir 6 månader! Grattis!



Visst är det en fin advents stake??
Det är duktiga Madelene som gjort den och vi ALLA ville ha en egen!! Jättefin!




Dom fyra musketörerna...


Nu tror jag att jag har fått med dom flesta (utom mig själv då..men det är ju jag som håller i kameran!)

Tillslut så ska jag nu försöka att visa er den otroligt duktiga Emilia Wats, som sjöng i Norrbärke kyrka i tisdags! Hon kommer att bli STOR inom musiken, och kom då ihåg vart ni såg henne först!!
http://www.youtube.com/watch?v=hdjBdSAHgos


Tack Jennie för hjälpen!! (med att få in videon!!) Jag känner mig som nån från stenåldern, när jag inte fattar hur man gör...Åhhh!!
Men nu så, kan ni allihopa se den!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: