Hamnade i Dalarna

Såå, nu har jag åkt tillbaka till Dalarna!
Burr, kallt är det här iallafall..-17°C Men kaminen värmer gott! Det ska bli kul att få fira nyår hos min systeryster(tror aldrig att vi firat den tillsammans förut..?) Dom bjuder på HUMMER! Det ska bli riktigt gott!! Har bara smakat det i nån maträtt förut, men jag brukar ju tycka om det mesta, så är helt övertygad om att jag kommer att gilla det!!
Om jag hinner sen så ska jag försöka att sammanfatta 2009..
Kram!

Postat av: IsaDora

Vad härligt det låter! Hoppas hummern är riktigt mumsig och att du får en supertrevlig nyårsafton! Hälsa ullis & Conny från willindarna.. :) kraam!

Datum: 2009-12-30 kl. 19:15:17
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: