En stackare..


Hittade den här stackars cykeln, på vägen mot stan idag! Tobias citat "en cool cykel" stämmer riktigt bra! Det är bitande kallt ute igen, och mycket snö! Kallare skulle det bli tydligen till nyår.

Jag och Tobbe var ner på stan och kollade in mellandagsrean, och på Stadium så hittade Tobbe ett par fina Adidasskor, och medans vi stod där så kom Johan & IsaDora dit också, så jag och IsaDora hittade också ett par varsinna skor, och det var "ta tre betala för två", så vi fick nya skor för 200kr var!! Kanon! (Så Jennie, jag köpte likadana skor som dig!!)

Till kvällen ska jag gå på bio tillsammans med familjen Willind, vi ska kolla på "Luftslottet som sprängdes"

Det ska bli kul att se den sista av dom filmerna!
I morse läste jag ut Camilla Läckbergs, sista bok "Fyrvaktaren" och den var JÄTTEBRA!! Kan jag varmt rekomendera i vintermörkret!

Kram!

Postat av: IsaDora

Åååh ska bli så kul att se filmen! Men Jennie sa ju att den var jätteläskig så vill nästan ändå inte..... Hehe.. Ses snart! :) Kram på dig!

Datum: 2009-12-27 kl. 16:37:18
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: