Dan före dopparedagen

Helt sjukt egentligen, vad tiden flyger iväg...i morgon är det julafton 2009 och sen är det ett nytt år med nya möjligheter som väntar! I morgon ska HELA familjen samlas i Falun, Lindroth, Willind, Calvo, Melander, Pousette och Strömbom!! Plus en Eriksson också! ;-)
Igår åkte vi nästan allihopa till Kupolen i Borlänge och kollade, jag "kändis spottade" en person nämligen, Patrik Isaksson! Hade en trevlig och rolig eftermiddag/kväll sen. Det sjöngs mycket kareoke, kan jag lova!! (bilder kommer sen!) Till och med jag lyckades övervinna pinsammhetsgränsen och vågade sjunga i mikrofonen!!
Idag är det planerat en promenad till en "alltiallo" affär som heter "Nisses" och sen ska jag hjälpa till och fixa Janssonsfrestelse till oss alla! En av traditionerna, som jag försöker att hålla!
Ha en bra dan före dopparedag allesammans!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: