Crussebesök!

Det var inte alls planerat, och absolut inte en rolig omständlighet, som fick mig att springa till Akademiska och hämta Crusse idag. Delia hamnade där med en sprucken cysta.. Så Ehlin, Alfonso & Adina åkte snabbt dit, och Crusse fick komma till "mormor"! Tack och lov, så mår nu Delia bra igen, och fick åka hem!! Och jag har haft sällskap av världens mysigaste hund! Vi åkte till Johan, och sen vidare ut till Storvreta för att skotta snö hos min mamma (som är i Dalarna!). 

Ca 25cm snö har det kommit, så Johan kämpade på bra!
Crusse har nog aldrig sett så glad och lycklig ut, som när han borrade ner hela huvudet och SPRANG runt i nysnön som en galning!


Han är SÅÅ mysig! ♥Crusse♥

I morgon ska jag fixa dom sista klapparna, packa inför resan mot Dalarna och sen hoppas jag att vi kommer helskinnade fram till Smedjebacken!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: