Vädret

Den svenska sommaren, när den är som allra bäst, är ju när det är +25° strålande sol och kanske några enstaka stackmoln på himmelen...och det är ju då vi trivs bäst som Svenskar..när vi inser vilket fantastiskt land vi lever i.
Vilken otrolig tur att det vädret inte är NU då...eftersom jobb och vardagen börjar ta form igen.
 
Idag har jag varit på skolan och haft ett möte med chefen från matleverantören, försökt att städa undan lite och diskat en massa tallrikar och bestick. Ikväll är det kvälls/nattjobb som väntar, och vi får väl hoppas att C, är på ett bra humör och att hon vill sova inatt.
Jag har inga andra speciella planer inför helgen, jag är bjuden på kräftskiva imorgon, men tror inte att jag orkar gå på den..Men vi får se vad som händer...Men tur är det att den Svenska sommaren, börjar att ta slut, så jag slipper ha dåligt samvete för att jag inte ligger vid någon strand och solar och badar utan jag kan jobba på med dubbeljobben!

Ha en bra fredag allihopa!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: