Tjatig

Börjar känna mig lite tjatig...MEN JAG ÄÄÄÄÄR TRÖTT!! Bara att inse att man inte är 25 längre..men jag kommer att överleva det här med..
Två helt skilda jobb, ett fysiskt OCH psykist jobb på LO (det tar på psyket att vara "bossen", att vara den som har ansvaret och även får "skiten" när det inte fungerar...!) Det andra är mer psykist jobbigt...att behöva tjata och tjata, och sen tjata lite till... Men om jag fick välja här och nu, vad jag skulle vilja fortsätta med så, tyvärr Carola, Margot och Millie..jag skulle då välja att fortsätta som PA! Bättre betalt, ganska okej arbetstider och större frihet. (kan komma till LO, som frivilligarbetare...kanske...!)

Men nu när man har BÅDE och så blir man lite sliten...

Men om jag ska annalysera mitt liv och min situation, så tror jag att jag blir mest trött av att inte få vara HEMMA..om ni förstår vad jag menar..att inte få sova i min egen säng, att inte kunna (eller orka) laga mat hemma, att inte kunna umgås, när jag vill med mina barn, inte kunna duscha och fixa sig hemma med sina egna grejer..Ja, ni fattar!?

Men nu har jag en kväll hemma...själv...och det är riktigt skönt!

Fortsätt gärna att hålla era tummar, för att jag ska kunna sluta på LO i seger, att kunna gå in i ännu en ny fas i livet (som lite rikare...) Jag har ju faktiskt bevisat mer än en gång att jag klarar av mer förändringar, än vad jag trott i hela mitt liv!
Så jag VET att jag klarar en (gärna flera!!!!!!) förändringar även i fortsättningen!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: