Sommarlovet är slut...

Jupp...så är det...i morgon börjar (sk**)jobbet i matsalarna på LO igen...Vet inte vad jag ska säga om det hela...Kan bara vara ärlig mot mig själv och er läsare och helt ärligt säga att jag VILL INTE!! Jag vill inte jobba kvar där, vet att jag ska starta upp det hela en gång till och sen får vi se vad som händer i livet...men att stanna kvar på ett ställe, som inte är rätt, det kan bara bli fel (djup analys!!).


Ledig har jag ju inte varit sen i mitten på juli, så det kommer inte bli en så jobbig omställning, utan det är det att jobbet inte är det rätta längre, som gör att det känns så fel..
Så om nån har ett bättre erbjudande...hör av er..! Måste ha ett jobb där jag tjänar pengar (det jag tjänar nu räcker ALDRIG!!) och jag är ju ingen småbarnsförälder längre, så kan jobba dygnet runt!

Håll tummarna nu, att det dyker upp nått som är perfekt för mig, min plånbok och i den situationen som jag just nu är i!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: