Slö, slapp & likgiltig

Så känner jag mig...
Vaknade vid halv 7 tiden i morse och fick genast en ingivelse av att tvättstugan var bokad...hade först fått för mig att jag bokat den tills i morgon...Sprang upp och kollade..och mycket riktigt, så stämde ingivelsen! Så jag har tvättat, och har ställt ut alla blommor i regnet, så dom har fått duschat av sig dammet och sen har jag bara slappat.
Vet egentligen inte vad jag laddar för..mer än en eventuell titt på rugbymatchen och sen att få träffa alla mina nära och kära, för att äta kräftor! Laddar väl också för sista natten i Eriksberg (för den här gången!)..
Annars är jag väldigt slö, slapp och likgiltig!
Vädret gör ju inte att man blir piggare precis..hugaligen, det känns redan som om det vore höst!

Ha en bra lördag allihopa!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: