Nått nytt

Som dom flesta av er vet, är jag konservativ, av ohejdad vana... så när jag ska förändra något, så är det nått som "växer" fram..vill tex ha en fondtapet på mitt rum, men det lär ju dröja..eftersom jag inte vet vad/vilken/hur jag ska ha...Kan inte ens tapetsera, så, som sagt det lär dröja!
I min hall har jag ett litet och konstigt fönster, om jag skulle dra upp persiennen, skulle ALLA som går in i huset se in till mig, vilket inte skulle va´nått kul alls, men nackdelen är att hallen blir så mörk...så nu har jag faktiskt ganska länge funderat på att sätta för nått på fönstret så att ljuset kommer in, och ingen kan se in! Så idag slog jag till..fick smakråd och hjälp av Tobbe & Jennifer. Tack!

Har funderingar på att åka till IKEA och slå till på en tavla som jag länge gått och kollat på också...men, men är ju som sagt fasligt konservativ och trög...är drottningen av beslutsångest, fast jag måste få säga att det sista året så har jag haft fler förändringar än vad jag haft på länge..och det har ju varit BRA förändringar!! Nu ser jag fram emot fler förändringar i mitt liv, såsom nytt jobb och bättre ekonomi och kanske till och med hitta någon som orkar med mina fördelar och nackdelar!? Undrens tid är inte förbi!

Kram!

Kram!

Postat av: Ulrika

Jättefint!! Åk och slå till på tavlan nu...!! Jag kan komma ner och följa med dig, för jag skulle också behöva lite saker från Ikea!

Mycket kärlek <3

Puss & Kram

Datum: 2009-08-27 kl. 20:11:14
Postat av: isaDora

Vad bra det blev!! Riktigt snyggt! :) Är det vallmotavlan som du visade en gång? Håller med Ullis, åk och slå till! ;) Kram!

Datum: 2009-08-27 kl. 06:52:48
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Ehlin

Superfint!!! Ja, slå till!!! <3

Pussar

Datum: 2009-08-27 kl. 08:53:31
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: