Mittiveckandag II

Det blev en tur på stan med Johan, vi har letat efter "bärplockare" (inga Polacker, utan sånna som man räfsar upp blåbär & lingon med!). Hittade inga sånna på stan, men väl på Ica Maxi..och vi gjorde verkligen FYND! På lappen där dom stod stog det att dom kostade 35kr, men när vi betalat visade det sig att dom tagit 59kr..så vi gjorde som vissa andra (inga namn, nämnda..) och gick till informationen och sa till...Hehe..vi fick mellanskillnaden PLUS 25kr extra (båda två!!) för att vi hittat "felet"!! Så vi betalade nästan ingenting för dom!! Kanon! =)

Jag har hunnit med en tur till Fyrishov också, fast där var jag ensam (som vanligt, fast det fanns 500 andra där som badade!) Idag läste jag ut boken (Äntligen!! Har verkligen dragit ut på den, för jag vill inte att den ska ta slut.. den var/är skitbra!!)
Gick förbi Statoil och köpte mig en ny bok att läsa "Sommardöden" av Mons Kallentoft

Än så länge verkar den riktigt bra! Återkommer om den, när jag läst mer!

Nu är det nattjobb som väntar igen, så sov så gott allihopa!

Kram!

Postat av: IsaDora

Haha.. "inga polacker utan sånna där man räfsar upp lingon och blåbär med.." Du är rolig du :)



Här om dagen när jag läste aftonbladet så var det ett stort uppslag om alla trafikerolyckor förra helgen. I en bil skadades "8 st thailändska bärplockare"... Hrmf.. Varför inte bara "skadades 8 personer som varit och plockat bär"?

Datum: 2009-08-05 kl. 10:15:03
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: