Jobbar just nu! II

Jupp..ovanligt va?

Har åkt hem och fixat lite mat, och jag  funderar på om vi ska åka till Gränbycentrum en stund för att fördriva tiden lite! (bra jobb, eller hur!?)
I morgon och på torsdag har jag "bara" ett jobb, och jag hoppas på en date med IsaDora imorgon..vi har pratat om att åka till Örsundsbro och titta på Outletaffären som ligger där, men jag har ju inga nummer på min mobil (om man kan hata ett objekt, så gör jag nog det!! hatar lånemobilen alltså!), så jag har inte kunnat ringt för att kolla, så om du läser det här, så kan du väl ringa eller skicka ett sms!!?


Hoppas att ni alla mår bra iallafall alla mina bloggläsare, själv mår jag bra, är lite sliten efter allt jobbande, men det går riktigt bra! Igår fick jag sluta lite tidigare! Tack Camilla!

Kram!

Postat av: IsaDora

Heej! Det ska bli superkul att åka till Örsundsbro med dig!! Ses snart ;) KRAM!

Datum: 2009-08-25 kl. 11:16:07
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: