Jobb & myshelg

Hade lovat mig själv att inte gråta idag...men det sket sig....=( Det är som att lova att inte käka godis, när det ligger framme...det skiter sig helt enkelt!
Sista dagen som PA idag och allt gick bra tills Camilla frågade om det var jag som skulle komma i morgon...då började tårarna rinna.. Fast samtidigt som det är slutet på nått, så känns det som om det är början på något nytt..Konstig och motsägelsefull känsla, men så känns det.
Har som sagt jobbat både lördag och söndag i 12 timmarspass. Och det har gått riktigt bra, har träffat mina favvotjejer, både igår och idag! Igår gick vi på stan tillsammans och idag på Gränbycentrum!






I morgon ska jag och IsaDora åka till Ikea och kolla...jag kanske till och med ska slå till på tavlan...vi får väl se hur beslutsångesten ter sig i morgon..
Och jag längtar tills på lördag, då jag har min första helt lediga dag sen den 13 augusti!!

Ha en bra söndagkväll och en bra vecka allihopa!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: