Jag slog till...

Jupp...jag la min hemska beslutsångest åt sidan..min enorma rädsla för fattigdom och slog till på en alldeles NY tavla till vardagsrummet, OCH tre stycken kuddar till mitt sovrum.. (och jag hör alla mina vänner och bloggläsare, mumla unisont ett WOW...!!)



Datorn eller internetet är så segt just nu att tålamodet prövas mer än någonsin...så jag hoppas att allt kommer med nu!?
(Så Johan, om du läser det här, så ser du att jag fixade upp den själv...men hyllorna behöver jag nog fortfarande hjälp men att få upp, så du är välkommen när du vill och kan!?)

Idag fick jag veta att familjens och min mammas vän inte har lång tid kvar att leva...usch och fy... Ingrid heter hon, och jag hoppas att hon slipper att lida och att hennes familj kommer att klara av alltihopa! =(
Ledsamt är det iallafall, och så onödigt och trist! Ingrid är bara 65 år, och det är ju INGENTING!!! 

Kram!

Postat av: stephanie

DET BLEV JU JÄTTEFINT!

Datum: 2009-08-31 kl. 21:14:47
Postat av: helene

WOW!!! (hihi) det blev kanonfint.. snygg tavla!!!och tjusiga kuddar..

Datum: 2009-08-31 kl. 21:35:09
Postat av: Ann-Louise

Ursnygg tavla och jättesnygga kuddar! Såå fint!!

Datum: 2009-08-31 kl. 06:44:01
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com
Postat av: Ehlin

Super fint juh! Visste att IsaDora va en bra shopping brud :P ha ha ha ha!! Pussar

Datum: 2009-08-31 kl. 07:02:42
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: isaDora

Det blev ju hur bra som helst!! Lyckad shopping igår! ;P Kram!

Datum: 2009-08-31 kl. 08:28:39
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Kanonsnyggt!!!! Fortsätt lägg beslutsångesten och all annan ångest åt sidan!

Älskar dig!

Och tyvärr somnade Ingrid in igår kväll, men man får tänka possitivt, att hon förhoppningsvis slapp lida. Snyft :(

Datum: 2009-08-31 kl. 11:24:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: