Dubbelpass

Dollares,dollares, som Ehlin kommenterade..Yeah, dom ser jag fram emot!

Jag har varit hemma i några timmar, sen jag slutade i morse och snart ska jag tillbaka till Eriksberg och jobba mitt dubbelpass tills 8.30 i morgonbitti! Efter det är jag faktiskt ledig nästan en vecka...skön avslutning på mitt sommarlov, sen blir det två jobb några veckor till framöver, men det ska gå bra att puzzla ihop det med tider och orken!

En bild från i lördags...ni förstår nu hur bra jag hade det... ! (bilden har jag "snott" från Ehlin på Facebook!)

Idag ringde dom från Uppsalahem och sa att dom skulle göra iordning på min uteplats i nästa vecka! Nice! Dom ska jämna till plattorna och sätt upp ett nytt plank och plantera några buskar..Jag hoppas verkligen att det blir bra, att det blir "min" uteplats..är ju egentligen inte så intresserad av att pyssla i nån trädgård, så jag ser fram emot att få inta den som MIN!!

Nu ska jag snart bege mig till C, funderar på att åka hem hit och laga middagen..skönt att få vara hemma en stund inte bara vara borta och jobba i 18 timmar!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: