Blåbärsskogen

Är inte min favoritplats, men en fantastisk mysig och underbar dag har jag haft tillsammans med alla mina nära och kära!
Ehlin, Alfonso, Adina, Johan, IsaDora och Affes kompis Ann (en härlig kvinna, som är hur underbar som helst!).
Vi åkte ut till mormor i skogen...dvs, till mamma i Edshammar och därifrån gick vi ut till skogs, och försökte plocka Blåbär och Kantareller..vi hittade inte så mycket, av varken det ena eller det andra, men lite svamp och nån liter med blåbär blev det allt!!
Varmt har det ju varit i dag också, så vi har svettats mycket, men som sagt en mysig dag i skogen, vi stekte korv hemma hos mamma som vi åt och efter det åkte vi hem till Johan & IsaDora och drack kaffe och mumsade i oss kakor o muffins..

Kakfatet, som fick Ehlin att bli grön av avund..! =)

Kaffemys i Salabacke!

Ann!

Efter det åkte vi "hem" till Tobbe, och alla fick se hur han bor just nu (han kommer hem igen nästa helg...skönt!!)

Efter det blev det grillen på här hemma...UNDERBART!!
Jag har sagt det förut, men jag kan inte sluta att säga det...jag ÄLSKAR verkligen när jag har mina underbara barn, barnbarn och respektive, helt enkelt, min familj är samlad här!

Grillkungarna! ♥♥♥

Det grillades Fläskkarré, ugnsbakade grönskaker (potatis, palsternacka och morötter!) beasås och en grönsallad..Efteråt blev det tjejsnack ute och killsnack inne..
MYS helt enkelt!



Sista bilden får bli på den finaste och underbaraste av alla!
Adina mitt ♥


Tack för en härlig dag! Jag älskar er alla!

Kram!

Postat av: Anonym

Åh, du verkar ha haft en toppendag! Vilken underbar familj du har:) Och massor med fina bilder! Kram!

Datum: 2009-08-08 kl. 23:53:32
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: