Avklarat

Nu är första dagen avklarad, och det har gått riktigt bra! Matsalarna var i en enda röra, men det hinner vi fixa till, innan eleverna kommer tillbaka! Jag fick veta att gymnasiet börjar tidigare än grundskoleeleverna, och att dom önskade mat redan till på onsdag, så det har jag lyckats att trolla fram.. Slår med mitt trollspö, och vipps så har jag fixat så att 140 elever får mat!! Känner mer och mer att det går mot sitt slut, när det gäller min insats på jobbet, och jag fortsätter att hoppas att få ett nytt, utmanande och bättre betalt jobb, inom en snar framtid!

Nya tag tills i morgon, då dubbeljobb väntar, börjar redan kl.19.00 i Eriksberg till 8.30 på lördagen.

På lördag kommer även Tobbe "flytta hem" igen, efter sin månad som sambo med Jennifer, skönt att få hem honom igen!

Fick nyss ett sms av Ehlin, som varit och mätt och vägt Adina...och hon VÄXER, så det syns!
4300g och 56cm lång!

Mitt♥

Kram!

Postat av: Ehlin

vilken hemsk bild på min sötnos!!! Ha ha ha!!! <3

Datum: 2009-08-13 kl. 20:48:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: