80-årsfirande..

..Har jag varit på idag, det är min mormors bror som fyller 80 år idag, och han har namnsdag idag också! 
Grattis Roland!
Jag har ju en massa tremänningar (sysslingar) här i Uppsala, det är synd bara att man inte känner dom så bra, men idag har jag träffat tre utav dom plus mammas två kusiner på mormors sida! Har ätit mat på en fantastisk restaurang i Eriksberg, den kan jag rekomendera! (Mama Meze, tror jag den hette!)


Här är det Solan(79 år!!) och födelsedagsfirande Roland 80 år, en av tremänningarna Jessica, sitter bredvid och bakom henne en kusins man till mamma, Per!


Vivanne (mammas kusin) och mamma!

Min tremänning Daniel (f.d hockeyproffs!!) hans flickvän Jenny, Vivianne & Mamma

Närmast kameran sitter Peter, mammas andra kusin.

En till tremänning, Tobias och hans mamma Anette.

Det får räcka med släktbilder..Trevligt har jag haft det iallafall och det är huvudsaken =) Tråkigt är det att varken mormor eller morfar finns kvar hos oss, dom hade varit 89 år i år om dom levt. Men alla är så glada att Ehlin fört Adinas namn vidare ( mormor & Rolands mamma hette det!)

Innan kalasandet, så har jag hunnit med några dopp i Fyrishov också, det har varit en fantastisk sommardag idag! Johan & Tobbe kom också dit, alltid lika trevligt med sällskap, och måste ju erkänna att det är lite kul att lattja med bollen i vattnet..!=)

Kram!

Postat av: Anonym

Hoppas du hade dt trevligt

Datum: 2009-08-09 kl. 21:40:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: