Varmare ute idag, faktiskt!

Och varmare ska det bli, har dom lovat på "Vädret"!! Kanon!


Idag åkte jag ut till Storvreta efter jobbet och hämtade posten, och jag kan återigen bara konstatera, att det är skönt att vara därifrån..nu är det tydligen värsta grannbråket mellen grannarna där, och sånt är ju faktiskt riktigt skönt att slippa!! Det är kattbråket (som vanligt, under våren!) och en massa annat, som dom tjafsar om...SÅ skönt att vara därifrån!
Idag såg jag på Uppsalahems hemsida, att fler grannar är på väg att flytta därifrån, så det är väl ett generationsskifte på gång, kanske!?
Har inte så mycket grejer kvar där nu, och det är också SÅ skönt!!
Nästa vecka ska jag lämna tillbaka nycklarna, och då hoppas jag verkligen att dom är snälla mot mig på Swesafe..en nyckel är ju borta, sen en massa år tillbaka..men som sagt jag hoppas verkligen att jag slipper en massa onödiga utgifter på det..har det nog jobbigt ändå med ekonomin!!

Men jag trivs kanonbra här, sådan vånda och ångest jag har haft inför allt, och så blir det SÅ BRA!!
Bara alla räkningar kan bli betalda nu i slutet på månaden, så kan jag "börja om" sen, på riktigt!! (hoppas,hoppas!)

Kram alla!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: