Tror jag börjar bli ett geni...

Jippi! Jag har fått igång internet OCH telefonen!! (fast ett tillfälligt nummer..jag vet faktiskt inte om det gamla fungerar, ÄN!)
Snart ska jag lägga in lite bilder också...men en sak i taget!!

Kan meddela mina bloggläsare att i natt har jag sovit för första gången på evigheter, HELA natten (tog TRE alvedon, så det var kanske det som gjorde susen?!)

Stamkund på IKEA är jag också, var dit idag igen...men fortfarande ingen klädsel till bäddsoffan....den står här helt naken!! =) Tur att jag köpte några filtar som vi kan täcka den med! Ska gå in på deras hemsida för och se om den kan beställas där! Måste ju bara blogga först!

Återkommer!
Kram!

Postat av: Ingela L

Va kul för dig kanske man kan få provsitta soffan ngn gång o fika lite :))

Datum: 2009-04-06 kl. 20:35:10
URL: http://fjallboskogen.blogspot.com
Postat av: Ehlin

Datum: 2009-04-06 kl. 16:54:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: