Torsdag igen...

Oj vad tiden går snabbt...idag kommer vi att servera PÅSKBUFFÉ på skolan!

Igår kväll var jag så trött att jag somnade under mitt absoluta favoritprogram...Greys Anatomy..
Jag har en konstig ovana, som jag inte rår på och det är att jag vaknar ALLTID vid 2 tiden på natten och sen kan jag INTE somna om...Det är så frustrerande...men det kanske är all oro och stress som väcker mig...eftersom det är det som är runt omkring mig som snurrar i tankarna..när jag väl ligger där och verkligen försöker somna om...

Jag glömde berätta igår att Johans rum blev GODKÄNT!! Så fantastiskt skönt!!

Kanske hinner jag skriva en blogg till idag...vi får se...men det kanske blir lite glesare med bloggandet nu i all flyttröra!!
Men alla ni kända och okända som läser, håll tummarna för att allt ska gå bra för mig (& Tobbe)..Att jag inte fattar en massa dåliga beslut (vill ju köpa en soffa, och det kan jag göra.. på avbetalning)!

Kramisar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: